| +Follow || Dashboard |




Credit.
Skin and design by : Iyra Monster
Background by : Nabila Mars
Used : Photoshop CS5
Image from : WeHeartIT
Other Stuff from : Kak Una | Lettha

Tuesday 3 January 2012, 08:59
Result SPM??

Korang taw x aku pernah termimpi dapat result SPM. Dalam slip keputusan SPM tu aku juz nampak result Math Mode je n aku dpt A1. Tapi, aku xtaw tu mimpi zaman batu bile cuz mane de result sekarang A1 kan. Yang xble blah result Math Mode je yang muncul dalam mimipi tu.Lol!Sakai. Sampai sekarang aku rase mimpi tu sangat la pelik dan menghairankan aku. Ye la, macam xde mimpi len. 



Aritu aku de la try buat kek batik biskut marie. Ye la kak Nurul yang ajar aku camne nak buat waktu sembang2 ngan dye kat kedai. So punye la excited mengidam nak wat kek tu. Lepas balik keje je dalam kul 7 aku terus ajak abah pegi Giant Saujana Impian beli butter, biskut marie n serbuk koko. Malam tu aku dengan adik-beradik aku pun try la wat bende tu. N esoknye baru le makan. Mak aku cakap kek tu macam taik je. "Mama??" soalku.  n then terus kene bebel. BLAA..BLAA..BLAA..OOh, sakitnye ati cam nak runtuh. Tapi betul juga. Kek tu lembik2 cam taik cair la. Haha. Sape yang cube nak rase kek ni bole la mengunjungi saya di alamat No 68, Jalan 3/1F, Seksyen 3, Taman Puncak Saujana, 43000 Kajang, Selangor. Tempahan juga boleh dibuat. P/S: Jangan segan2 ek!





<--Older Post | Newer Post-->